top of page
![](https://static.wixstatic.com/media/f46bc6_a3afc6dc9b01422cbe9d6815decbb669~mv2.png/v1/fill/w_96,h_67,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/f46bc6_a3afc6dc9b01422cbe9d6815decbb669~mv2.png)
![Silverplate-logo-color.png](https://static.wixstatic.com/media/f46bc6_e16b8ef5260247638f3394750308b92e~mv2.png/v1/fill/w_268,h_149,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/Silverplate-logo-color.png)
![52.jpeg](https://static.wixstatic.com/media/f46bc6_a7aa8c0419fa4cd1a3a30d75e3cc7a75~mv2.jpeg/v1/crop/x_0,y_0,w_2692,h_832/fill/w_158,h_47,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/52.jpeg)
![KHF04463.JPG](https://static.wixstatic.com/media/f46bc6_2c899bdfeda446488cbefd74ae40c9e0~mv2.jpg/v1/fill/w_106,h_71,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/f46bc6_2c899bdfeda446488cbefd74ae40c9e0~mv2.jpg)
Akcja promocyjna
GUESS
Otwarcie nowego sklepu sieci Guess w CH Gdynia Riviera wymagało wyjątkowej oprawy. Klienci zostali zaproszeni na event, gdzie na każdego czekała profesjonalna sesja zdjęciowa na klimatycznym tle oraz stanowiska wizażu. W przestrzeni sklepu pojawił się modny Proseco Van, słodki poczęstunek i stoisko gold tatoo. W ramach akcji w CH ustawiliśmy również gratisomat - ciekawe rozwiązanie na wydanie upominków wszystkim uczestnikom spotkania. Akcja promocyjna cieszyła się ogromnym zainteresowaniem a całość wydarzenia zwieńczona została występem wokalistki i muzyka z grupy Groove Cover.
bottom of page